Paardrijden les 2 - Reisverslag uit Swellendam, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu Paardrijden les 2 - Reisverslag uit Swellendam, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu

Paardrijden les 2

Door: Fabian van Swaay

Blijf op de hoogte en volg Fabian

02 December 2015 | Zuid-Afrika, Swellendam

Woensdag 2 december

In een half afgebrande omgeving dat geteisterd is door een natuurbrandje, maar dat mag de pret niet drukken. Ik stijg op als een prof ☺ maar de daarop volgende oefeningen die vielen niet mee. Links & rechts omdraaien op het paard, je been van rechts voor langs en achterlangs weer terug en dat ook met links en dat zonder dat je voet in de beugel zit. Ik voelde me net een circus acrobaat met al die oefeningen. Het rijden in draf, op de juiste manier klemmen met je benen en op het juiste ritme mee bewegen, het valt nog niet mee. Volgens de lerares valt het mij wel te leren en heb ik talent als zegt ze dat misschien voor het lesgeld, waar je in NL amper een brood en een flesje melk van kunt kopen dus ik zit er niet mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fabian

selfy on Table mountain

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6171

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 08 Februari 2016

On tour in South Africa

Landen bezocht: