Heen reis - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu Heen reis - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu

Heen reis

Door: Fabian

Blijf op de hoogte en volg Fabian

24 Augustus 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

24 Aug.2015

Al vroeg ging de wekker 4:30 om vervolgens om 7:15 op Schiphol aan te komen. Na het sealen van mijn bagage en er nog wat spullen in mij handbagage te hebben gedaan om enkele grammen te besparen kwam mijn Moeder snel tot inzicht dat er al afscheid genomen moest worden en dat alleen de passagiers door mochten voor het droppen van hen bagage. Moeders natuurlijk in tranen want het komt wel erg dicht bij allemaal. Joost, mijn studie maatje waarmee ik samen reis, had nog al wat kilootjes te veel in zijn koffer dus die moest nog wat schuiven en met zijn moeder mee terug geven.

De vliegreis met KLM verliep prima en was netjes verzorgt.
lange rij bij de douane op Cape Town International Airport maakte het toch even spannend. Zoveel moeite gedaan voor het Visum en zul je zien dat ze hier moeilijk gaan doen. in tegendeel de douane zij
Héé Chef welcome to Cape Town en een paar kopietjes van mijn paspoort en visum en een stempel en dat was alles.

De Taxie stond al klaar en heeft ons keurig bij het Ashanti Hostel bij Green Point gebracht. We zijn snel gaan slapen want inmiddels was het al 00:30 uur en verlangde wij naar een bed ipv. die kleine vliegtuig stoelen.
Wat we morgen gaan doen vertel ik in het voldoende verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fabian

selfy on Table mountain

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6186

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 08 Februari 2016

On tour in South Africa

Landen bezocht: