Game drive at the Garden Route Game Lodge - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu Game drive at the Garden Route Game Lodge - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu

Game drive at the Garden Route Game Lodge

Door: Fabian

Blijf op de hoogte en volg Fabian

03 September 2015 | Zuid-Afrika, Knysna

Vanmorgen .....ontbijt enz. ....

Naar the Waterfront om een Sprinkbokje te kopen deze hebben we gisteren al gespot en zijn nu terg gegaan om hem te halen. De dame van het winkeltje helemaal blij ons weer te zien en hoe het toch met ons ging ect ect.

Gouw door naar George want daar moesten we kaartjes voor de BAZBUS kopen, dit is een busdienst voor backpackers die van de ene hoek van de west kaap naar de andere uithoek van de west kaap reit.
Dit ticket proberen we al in Swellendam te regelen maar dat zou onhandig zijn, dan maar in Knysna maar dat bleek nog ingewikkelder je kunt het beste naar George om hem direct te kopen bij het vertrek punt werd ons daar verteld. Gelukkig was de eigenaar van de Lodge aanwezig anders hadden we voor een dichte deur gestaan en geen kaartjes kunnen krijgen.

Met de kaartjes opzak op naar de Game drive in Albertinia ca. 1,5 uur rijden.

• 06 September 2015 - 22:07

Ingrid:

Wat een gemak hier in Nederland met de OV kaart
    De NS rijdt niet altijd optijd maar er is wel een goed netwerk
    Toch heeft dit wel zijn charme en is het leuk het land op die manier te
    Leren kennen.
    Succes en geniet......

• 11 December 2015 - 10:43

Anne Mieke:

Ha Fabian
    Wat leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt. Deze reis komt een keer in je leven langs. En dan ook nog even vakantie mogen vieren. De stage zit eraan te komen.
    Geniet van al het moois om je heen.
    Wij gaan zo naar ysseljazz met je ouders.
    Heel veel plezier en tot horens op je site.

Groetjes Dick en Anne mieke