Knysena & George - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu Knysena & George - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu

Knysena & George

Door: Fabian

Blijf op de hoogte en volg Fabian

02 September 2015 | Zuid-Afrika, Knysna

2 Sept. 2015 "Pa is jarig vandaag"

We zijn begonnen met een ontbijt in de mall dat hebben we gisteren ook ontdekt dat ze hier goede yoghurt en goed cappuccino's hebben dus zijn vandaag het zelfde plekje gaan opzoeken.

Eigenlijk hadden we het plan om de bierbrouwerij van Knysna te bezoeken maar hebben dit verruild voor een ritje door de omgeving. We zijn van alles tegen gekomen riviertjes over de straat en die zich een weg gebaand hebben door de zandwegen. omgevallen bomen tot een weghelft wat het ravijn ingestort is (asfaltweg). Kortom een mooi ritje !

Deze hebben we voord gezet naar George hier verwachten we meer te kunnen doen dan in Knysna. We zijn wederom bij een shopping mall aanbeland, hier hebben we wat gegeten en rond gekeken. Bij een boekhandel hebben we beide een routekaart gekocht om de afgelegde route te kunnen markeren, verder hadden wij de plannen om naar de Bioscoop te gaan. Mits het niet dat Joost al enige tijd last heeft van heimwee sinds de eerste dag dat we te gast waren bij het stagebedrijf. School is hier ook van in kennis gesteld en dat heeft het balletje doen rollen ik zal de inhoudelijke details jullie besparen. Des ondanks dat het weer opgeklaard was waren wij niet in opperbeste stemming zoals je zult begrijpen.

We hebben dan ook maar besloten om wat te gaan eten en terug te gaan naar Knysna naar ons hostel.