Door heimwee bevangen - Reisverslag uit Swellendam, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu Door heimwee bevangen - Reisverslag uit Swellendam, Zuid-Afrika van Fabian Swaay - WaarBenJij.nu

Door heimwee bevangen

Door: Fabian van Swaay

Blijf op de hoogte en volg Fabian

10 September 2015 | Zuid-Afrika, Swellendam

Nu ik dit schrijf is er al heel wat tijd over heen gegaan.
Joost mijn klasgenoot waar meer ik samen dit avontuur zou aangaan en de af gelopen tijd in Zuid Afrika heb op getrokken is vroeg tijdig naar huis gegaan.

Bij aanvang op het stage bedrijf werd hij plotseling zo door heimwee bevangen en waarschijnlijk een desillusie van te hoge verwachtingen. Hij heeft erg vroeg zijn emoties geuit en dat heeft tot een hele moeilijke situatie geleid, waarbij het terug gaan naar Nederland de beste oplossing voor hem is.

Nu ik er alleen voor sta, ga ik er maar het beste van meken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fabian

selfy on Table mountain

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 6154

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 08 Februari 2016

On tour in South Africa

Landen bezocht: